Läckert kvällspass!

Vaprogrejerna hamna i hetluften direkt, drog på mig en större buff som får 5 av 5 vallaburkar










Hallå där ute i stugorna! How are you doing in the höstmörker . . .

2a passet är nu packat och klart, skönt, backintervaller stod som sagt på schemat och jag fick sällskap av några härliga kiffers i den blåsiga och mörka höstskymningen, trevligt värre. Passet för egen del gick kanon, och jag dunkade av 8 stycken finfina intervaller och maxade ur det jag hade. Tiderna låg inom 5 sekunders marginal hela tiden och där den sista gick snabbast, skönt att kunna prestera när man bestämmer sig för det ;)

Nu blir det kväll, imorrn blir stakintervaller och löpintervaller med klubben på kvällen och däremellan ska jag hinna tafsa på lite nyskidor, nice det!

Hörs imorrn!

Inga kommentarer: