Flytta gränser

Där satt den! Smackebonk! hallelujah!

Ibland måste man flytta gränser för att ta sig någonstans här i livet, något som jag tror är viktigt och en bra egenskap att ha och det var nog ungefär vad jag gjorde idag då jag avverkade mitt 7e och 8e intervallpass idag.

Kroppen skrek redan imorse på vila, psyket oxå men har man planerat något så genomför man det, det gäller att ha inställning och vilja men samtidigt tänka smart, träna hårt, effektivt, och bra utan att dra på sig skador eller bli sjuk.

De 2 passen jag avverkade idag var enormt jobbiga men ack så sköna att ha gjort efteråt, 4x6,30 minuter stavgång + 5x3 minuter "elghufs" bombade jag på idag . Fina pass där jag verkligen fick slita minst sagt . . .

Väl hemma så knöt jag ihop säcken med att köra ett styrkepass, 40/20x30 och en fin vecka kan läggas till handlingarna, nu ska kroppen få den vila den ropat efter och ikväll åker jag åter upp till Falun.

Nu ska jag njuta av de sista timmarna hemma, summering av veckan kommer ikväll!

/ JH

Inga kommentarer: