Timmarna rullar på . . .

6 stycken blev det sammanlagt idag, 6 fina timmar med bra träning men där någon större form kanske inte finns, men den kommer, det lovar jag!

Nu på eftermiddagen blev det 3 stycken pass, först stakning distans i 1,5 timme där jag pumpade på i så kuperad terräng som möjligt för att ge överkroppen en rejäl snyting. Stakade rundan Slätta- Varpan - Österå- Falun- Lugnet- Första backen upp mot skuggarvet- Lugnet och avslutade det hela med att staka uppför Sjulsarvsbacken för att sedan sticka in i fridrottshallen och bränna av ett Allmänstyrke/ Medicinbollspass 40/20x30.

Efter att ha avklarat detta i en rätt så fullpackad fridrottshall begav jag mig till regementets gymnastiksal, där blev det 1,5 timme intensiv och rätt så rolig innebandy. Skönt med lite närkamper och korta sprinter . . . Så nu kan jag med gott samvete stämpla ut för kvällen.

Imorrn blir det klassiska intervaller och ett distanspass löpning, Auf wiederzehn!

/ JH

Inga kommentarer: