"Dancing in the dark"

Spelades upp ett par gånger under dagens 2a pass som blev ett fint 2 timmars distanspass med rullskidorna efter att planerat om träningen lite under dagen eftersom jag har ytterligare tid över i helgen. Å Springsteens gamal fina slagdänga passade som handen i handsken kan man säga då jag dansade lätt och fint över asfalten, det kändes kanon idag, tekniken satt där och det kändes allmänt bra, kentas just idag är jag stark hade även den passat idag.

Passet körde jag på cykelbanan längs gamla Leksandsvägen, en väg som jag inte utforskat så mkt tidigare men som kommer besökas oftare nu då den var extremt läcker att åka på, nylagd asfalt och belysning å ingen trafik, mumma! Nu ska jag slänga ihop en het tacogratäng och njuta resten av kvällen, imorrn är det skolledigt så då blir det full fokus på träningen, SAIF på förmiddagen och SAIK( ÖK) + AS+Innebandy på eftermiddagen, hoppas kunna passera skamgränsen med råge . . . .

Ciao ciao!

Inga kommentarer: