Summering av veckan!



( bilder från http://www.pereklof.se/tourdekif/index.asp?val=bilder)

Gokväll kära readers!

10 pass, 8 a3 pass , 150 minuter A3, 3 styrkepass, 17 timmar träning.

Där har ni en fin summering av veckan, en vecka som jag tycker jag genomförs helt okey men där träningstiden kanske blev i minsta laget tyvärr, hade som plan att nå upp till ca 20 timmar och detta gjorde jag tyvärr inte. Dock så vet jag att jag bitvis har tränat en hel del mer under vissa perioder än planerat så det känns ändo som jag ligger i fas, det viktiga den här veckan har ju givetvis varit intervallpassen och de 8 stycken har jag genomfört på ett bra sätt vilket känns bra.

Har nu genomfört 2 av höstens 3 planerade fartveckor och jag tycker och hoppas att det ger effekt, det känns som så iaf och känslan är att kroppen klarar av den hårdare träningen bättre och bättre. Nu fortsätter den här 4 veckorsperioden med 2 stycken hårdveckor på ca 20 timmar + en lågvecka på 10 innan jag i nästa period höjer upp träningen ett snäpp och genomför den sista riktigt hårda perioden inför säsongen, sen jävlar ska det gå undan!

Perioden kommer innehålla en hel del läger och annat roligt, så det blir minst sagt ganska så ganska så nice, men det är nästa period det. Nu bombar vi på resten av denna oxå, å det är inte bara att göra, fullt fokus och stenhårt arbete är vad som gäller. Snart är vintern här och då ska jag inte bli att leka med . . .

Over and out

/JH

2 kommentarer:

Bexell sa...

När ska du till idre på läger?

Joel Hultin sa...

V 51 troligtvis!