Lägger av!


Yepp för en dag så har jag lagt träningen på hyllan men jag gör comeback redan imorrn, för idag har jag nämligen en vilodag inplanerad och den tar jag tillvara på tillfullo. Även fast det rycker lite i musklerna då man ser det goa träningsvädret som det är ute just nu, sol, kall och fin höstluft och ett fint färgspektra.


Men har man vilodag så har man och då ska man försöka slappna av både fysiskt och mentalt och försöka "glömma" träningen om så bara för några timmar, något som jag tror är viktigt. Har idag haft en rätt så nice dag i skolan där diverse föreläsningar avverkats, nu står en allmänt rätt så relaxad eftermiddag på planeringen där lite småsaker skall fixas. Lite sponsorgrejer, träningsplanering, samt att lyssna igenom den skiva som idag kom med posten och förhoppningsvis blir det inte klagomål från grannen.

Grym musiker, både som millencolins sångare och som soloartist

http://www.youtube.com/watch?v=n_4ZXdo7PyU&feature=related

Imorrn står så återigen träning på programmet, tillskillnad mot en hel del andra skidåkare så känner jag för tillfället en väldig lätthet i att hitta motivation och träningsvilja, jag har fått träna på enormt bra väldigt länge utan problem nu och bara det i sig ger en enorm trygghet. Det är roligt att träna, både i med och motgång men just nu är det extra roligt då jag känner mig stark, har fått säsongens utrustning och har snart en hel del snöläger att se framemot.

Imorrn blir det troligtvis fokus på lite lugnare träning, LAI+AS på förmiddagen för att sedan på eftermiddagen köra SAIF 3,00 alternativt SGAIII med skidhögskolan i Romme, men det får kroppen avgöra. Det är inte långt kvar nu och nu gäller det att inte göra snedsteg och förstöra allt man skapat under sommarmånaderna, vi hörs gott folk!

Inga kommentarer: