Woho!

Ja jag slänger väl in ett snabbt inlägg då, vad gör man inte för er 120 läsare som besökte detta ställe igår, fullt godkänt antal på mitt nya liv som bloggare, skämt åsido kula att några läser det som jag knåpar ner.

Nyss hemkommen från 2,5 timmer rullskidor distans, genomförde detta pass med redan nämnda stjärnan Joel Lager och det blev ett fint pass, åkte rundan , Hyttan-Latorp-Hyttan-Ånnaboda- 5 varv runt sjön och ner hem igen. En skön runda med lite fina åkbackar, både i stigningen upp till Ånnaboda och på rullskidbanan runt sjön, kul och snacka av sig lite och diskussionsämnet varierade en hel del så att säga. På uppvägen mötte man återigen MR P, eller putte K som man oxå kan kalla honom, rullskidor åkte han iaf men utför istället för uppför backen, lite fel kan ju jag tycka då det enligt mig blir bäst träning uppför, men har man blivit gammal och gaggig så blir det väl sådär antar jag. Ja menar han är ju 2 år äldre!

Min egen personliga fysiska status tyckte jag var STABIL som sladjan uttrycker det, lite seg i bena efter gårdagens hårda pass men överlag bra. Skönt även att kunna dänga till en förstaårsjunior på lite impulser, än så länge är man inte sämst i klubben, puuuh;).

Nu är det dags att ge sig av till Öret där lunch väntar och efter det blir det lite styrka med tillhörande jogg.


Hare

Inga kommentarer: