Ändrade planer!

Gomorron, klockan är nu 08:22 och det är dags att stämpla in. Avnjuter just nu en fin frukost innan dagens första pass, dagens andra pass har dock blivit ändrat.

Såg nu på morgonen att KIF ska köra ett mysigt stavgångsintervallpass uppe vid Storstenshöjden idag, helt enkelt bara runt hörnet för mig. Givetvis hänger man på när kvalitetsträning med sparring står på programmet, så det blir en dag med rejält hög puls idag. Räknar med att plocka ihop minst en timme effektiv intervallfart idag och det tror jag blir kanon då det är just min maxkapacitet som jag måste utveckla, in i kaklet bara!

Som sagt ändrade planer men det passar in i programmet då jag är inne i en av de sista tuffa perioderna den här sommaren, målet är att jag ska långt ner i källaren för att sedan återhämta mig och " hämta igen" all träning.

Programmet för den här veckan ser ut som så:

Tisdag: RAIK / LAI+ AS
Onsdag: RAIIIK ( ÖK) / SGAIII
Torsdag: LAI+AS/ RAIF
Fredag: LAIII ( snabbhetspass)/ RAIK (ÖK)
Lördag: RAIK ( klubbträning) / RAIIIK
Söndag: Crosspass+ AS

4 intervallpass+ 1 snabbhet, 3 allmänstyrkepass, resten AI ( med impulser) den effektiva träningstiden ska hamna mellan 20-25 timmar.

Så ser min vecka ut, hur ser eran ut?????

Nu ska rullskidorna rastas och magmusklerna härdas.

/ JH

Inga kommentarer: