Början på något stort . . .

Hej på er därute i stugorna!

Ja då sitter man då här, som nybliven bloggare, har visserligen bloggat lite förut för mitt gamla skidgym. Men, nu står jag på egna ben och har tänkt att den här bloggen som förhoppningsvis ska utvecklas till en hemsida ska handla lite mer om mig och mitt skidåkande.

Varför blogga tänker kanske ni? ja det gör jag oxå, men vafasen man kan ju inte sitta inne i sin lilla bubbla å hålla tyst hela tiden, jag testar helt enkelt så får vi se vad ni och jag tycker. Bloggen kommer handla till största del om träning/tävling och min satsning mot att nå toppen inom en av världens tuffaste sporter, Skidor, längdskidor, plankhasande eller X country skiing som man så coolt kan uttrycka det på utländska. Sidan är still a little child så ni kan förvänta er lite förändringar och lite fel här och där, men det kommer bli kanon, det lovar jag er!

Imorrn står RAIIIK (ÖK) på programmet på förmiddan och ett uppemot 3 timmar långt AI pass på eftermiddan , vafan ( ja jag tillåter svordomar i min blogg) skriver han kanske ni undrar och det kan ni ju lista ut tills imorgon då jag avslöjar det hela efter förmiddagspasset. Är ni smarta nog att lista ut det så kan ni ju lämna svaret i kommentarsfältet, priset blir ett valfritt träningspass med maestro om ni nu befinner er i närheten av G-Hyttan.

Dags å nanna kudde, ha de gött!

Arrivederchi!

1 kommentar:

Anonym sa...

test