Dags för comeback


Efter vilodagen igår så är det idag dags att rulla igång träningslunken igen, förra veckan kändes bra och jag kunde genomföra varje pass så som jag ville och fick på så vis ut bra kvalité ur varje ökt , så det är med en positiv anda och motivation som jag kliver in i ännu en träningsvecka som ska bli minst lika bra.

Denna vecka blir dock inte lika fartinspirerad utan fokus kommer ligga på de lugna passen, men givetvis kommer det även klämmas in 3 fartpass för att inte feta till allt för mkt
mig helt. Tanken är att träna på relativt hårt men ändå inte bryta ner mig allt för mycket. Inom kort kommer jag även börja mitt nya jobb som skidinstruktör vilket blir scheisseefint och redan på torsdag kommer jag tjuvsta rta med en första rullskidslektion.

Ikväll är det stavgångsintervaller med klubben som gäller!

Inga kommentarer: