Top notch skidor

Ciao! Vilodag idag vilket är skönt för slitna ben och armar, men särskilt slitna ben då det blivit en del löpning och skejt vilket har varit lite ovant. Men nu är vi igång och då kommer det förhoppningsvis bara kännas bättre och bättre, dessutom kommer jag inrikta mig lite mer på överkropp under nästa vecka för att få en jämn belastning så att man inte blir snesliten som ett rullskidhjul. Påtal om rullskidhjul så var grabbarna på Pro-ski riktigt snabba och jag fick redan igår ett par nya stommar efter att ha brutit sönder en senast, så idag har jag ägnat vilodagen (förutom jobb) till att smörja upp och ta hand om mina rullskidor. Känns kanon att ha splitternya skidor på både klassiskt och skejt nu inför barmarksässongen och att det dessutom är top notch skidor gör ju ingen skada.

Enligt min personliga mening så är de jag har Pro-ski Flex och Swenor-skate elite de två bästa paren träningskidor du kan ha, iaf flexen som är outstanding, skate eliten är ochså ( förlåt Marcus) den väldigt bra men får hård konkurrens av Marwe. Men men nu är det bara ut och bränna gummi iaf . . .

Har förövrigt hunnit med att jobba lite med sponsor och kontraktsbiten inför nästa säsong och det ser positivt ut, har till 99% fått klart med ytterligare ett riktigt fint avtal som kommer hjälpa mig en hel del i min fortsatta satsning.

Nu ska det grillas och imorrn blir det ett längre crosspass på 3 timmar, hare gött för det har jag!

Inga kommentarer: