Goa gubbar!

Fin dag på jobbet, 2 sköna träningspass som gick lekande lätt och satt som en knäck så här i juletider. Dåligt med bloggande idag dock, men eftersom ni fick 3 heta inlägg igår så tänkte jag att ni skulle klara er utan mig ett tag.

Förmiddagens pass var ett riktigt bra genomfört a2 pass skejt, åkte då 45 minuter på kanonsnöspåret och fick till en bra åkning, tekniken satt där den bör och kunde rätt så enkelt forcera backarna utan någon större ansträngning tyckte jag, det kändes som att jag gick på i promenadfart helt enkelt även fast jag bombade på rätt friskt, visade sig senare när jag kollade på pulsfilen att jag legat och pendlat mellan 180-190 i puls utan någon större ansträgning. Ser detta som ett gott tecken och hoppas att formen nu har kommit så smått i form av en för tidig julklapp

 Efter mina 45 minuter så dunkade jag av 2 stycken 2,5 km varv där jag blandade att gå på skidor med att explodera i impulser var 150e meter, kändes även dom bra. Avslutade det hela med att slänga på mig skräpskidorna och glida hem ner till hyttan , vilket tog 14 minuter, avverkade även rallybacken utför vilket resulterad i 66 fina km/h, jävlar vad jag fick trampa i kurvan rent ut sagt. Ett riktigt gött pass!

Nu på kvällen har jag varit ute och sprungit i ca 20 minuter innan jag nu har fräst av ett styrkepass, 20x40/20 + en rad explosiva skivstångsövningar. Bra pass.

Imorrn blir det ett längre klassiskt pass och ett lättare skejtpass på kvällen, jag antar att vi syns och hörs då . . . .

Arrivederchi!

Inga kommentarer: