Tour de KIF, Yr.no osv . . . .

Lugnare träningsdag igår, passade perfekt. Avverkade 2 pass, 1 stycke distanspass a la klassisk rullskidåkning på 1,5 timme och sedan ett allmänstyrkepass + jogg. Fina grejer och fin känsla!

Annars så går man ju mest i väntans dagar, ja jag vet att det börjar bli tjatigt, på vintern. Det är dags nu helt enkelt och eftersom man hänger på yr.no den mesta tiden förutom den tiden man tränar så börjar man nu få hyfsad koll, och glädjande nog ser vintern ut att vara riktigt på g äntligen =)
http://www.yr.no/sted/Sverige/Örebro/Ånnaboda~2725706/langtidsvarsel.html

Tanken är ju att under nästa vecka dra upp till Idre på läger och givetvis prio ett, tävla, dock är det rätt osäkert i nuläget vad som händer men prognoserna ser väldigt lovande ut iaf så jag håller tummarna.

En annan glad nyhet som jag surfade in på igår är Karlslunds IFs nya tävlingstour som dom dragit igång, ett mkt bra intiativ där det under vintern kommer avverkas 14 olika deltävlingar runtom i landet och länet. Så jag passar på att göra lite reklam för den här! Kanon grabbar!

http://pereklof.se/tourdekif/index.asp

Självklart kommer jag delta i så många tävlingar som det bara går och det är skönt att se att man nu kan utöka tävlingsplaneringen ännu mer.

Idag kör vi ett a2 pass spänst och styrka.

Inga kommentarer: