Meeraukewr

Färden har börjat och just nu denna soliga och schteekiga lördag så är jag påväg mot Norge och Meråker, känns rätt så skönt att sitta och ta det relativt lugnt då de senaste dagarna på jobbet varit knökade och stressiga. Men träningen har ändå flytit på bra och jag har kunnat köra och genomföra de pass jag planerat på ett bra sätt . . .

Igår kväll så brände jag så av mitt race för den här veckan, tanken är som sagt att under hösten försöka ha ett tävlingsliknande pass i veckan för att få känna på lite tävlingsnerv men även maxa ur kroppen för att checka av hur formen är. Racet igår var ett klassiskt race på ca 5 kilometer där jag började med rätt så lätt kupering med mkt stakning för att sedan på slutet söka tuffare mark och jobba mkt med mjölksyra. Själva " tävlingen" kändes helt okey och jag hade en snittpuls som landade på 188 slag och en maxpuls på 202, så pressade mig rejält gjorde jag iaf.

Men nu ska jag fortsätta mitt resande och framåt kvällen är jag förhoppningsvis framme i Norge, ha en skön dag allesammans!


Inga kommentarer: