Nu har den anlänt!

Hallå där, sitter just nu och avnjuter en god lunch med åskan och regn som bihang utanför fönstret, känns rätt så skönt med lite regn nu efter de senaste minst sagt heta dagarna. Het kände även jag mig på gårdagspasset som var skejt distans, körde en fin runda runt Filipshyttan och Lannafors i 26 grader och sol vid klockan 20 på kvällen. Kände mig riktigt pigg efter morgonens intervallpass och hade en skön och fin feeling i åkningen, kändes lätt helt enkelt. Verkar som jag snabbt återhämtar mig efter passen och att det finns ett bra överskott på energi i kroppen, vilket är bra då det är 2 tuffa intervallpass kvar och ett snabbhetspass . . . .

I eftermiddag så blir det ett avslappnat distanspass på mtb hojen efter att åsken har lugnat ner sig, en hoj som nu haft några år på nacken. Hoppas investera i en ny så snabbt som möjligt då ekonomin tillåter och då är det hojen nedan som ligger bra till

Scott Scale 20


Nu ska jag dock ner och hämta min nya lilla leksak som troligtvis kommer följa med mig på en hel del träningspass framöver, mer träningsbilder åt folket!

Inga kommentarer: