Händer mkt nu!

Tjena alla monsterdiggare, fullt ös medvetslös eller turboläge är det som har gällt idag. Rivstartade en riktigt fin dag med 30 minuters allmänstyrka innan frukost ( 40x40/20), kändes fint och kände mig fräschare efter fartpasset igår. Träningsmässigt så blir det lite lugnare nu då jag imorrn kommer ha en riktigt fin vilodag, känns helt rätt och kommer nog göra mig gott, förövrigt så tycker jag att det är kul att ni har åsikter om mig och min träning, då har jag lyckats fånga ert intresse iaf och det är alltid kul att få lite synpunkter och annat som man kan ta med sig när det gäller träningstänket, så fortsätt så!

Annars så har jag jobbat idag och spottat ut skidor ur butiken likt en spottkobra, trivs riktigt bra med jobbet och det är riktigt kul, sen dessutom att man får snacka sport och skidor hela dagarna är ju bara en skön bonus. Många genuint intresserade skidåkargalningar finns det där ute i landet är det bara att konstatera . . .

Har även levererat en ny krönika och den kan ni checka in här http://skidsport.runnersworld.se/artiklar/idrott-beror.htm

Dessutom har jag under dagen fått en hel del nya skidlektioner vilket känns inspirerande och spännande.


 

Inga kommentarer: