Attenzione! Dagen är kommen . . .

Vilodag idag oxå, skönt, börjar träna imorrn igen, ännu skönare!

Har bedrivit dagen men 6 timmars pluggande hitills, så något tid för bloggande har det tyvärr inte varit och för den delen så har jag väl inte haft så mkt matnyttigt att komma med heller,

Imorrn startar jag upp träningen med 2 timmar lugn distans av något slag, förhoppningen och förväntan är att kroppen har piggnat till rejält och är alert och fräsch. Ska bli skönt att dra igång igen, man märker under de här träningsfria dagarna att det är något som fattas, något som förgyller vardagen lite extra. Jag tippar på att träningen är som en drog och en av de bättre dessutom, som sagt tippar . . .

Men resten av kvällen kommer inte vara lugn för det, för ikväll har fotbollssveriges bäst spelande lag Örebro SK match mot Kalmar FF, blir ett riktigt fint sätt att förgylla kvällen, hoppas bara att jag hittar någon lokal tv apparat i närheten som sänder matchen, Forza svartvitt!

Jag vill se Örebro . . . .

Inga kommentarer: