Min egen kärleksaffär


"Tillbaks på ett bananskal klar med mina avtal, letar efter ord försöker formulera bra svar, solen skiner idag det är vad jag sprider ut jag gått genom eld finns inte en storm som jag ridit ut, god karaktär vill leva som jag lär ,vart trogen min kultur ingen vänsteraffär ,sen jag blev träffad i mitt hjärta har aldrig skådat nåt så härligt kännt någon smärta bara kravlös kärlek ,jag har aldrig sett Grand Canyon vart i L.A, jag har aldrig sett Tai Mahal vart i Moskva , så många platser på jorden jag vill hinna med o se sitter fast vid skrivbordet men vill hinna me de me ,rida på en väg utanför Sumatras kust ,släppas av på en droppa in och va först ,se solen gå ner i panorama perspektiv ,jag är fast i min harmoni sjung på min melodi. Hur jag än mår idag så står jag kvar, har aldrig ramlat av ,för jag är fast i det här min egen kärleksaffär"

Yepp för att citera Petter så ska det bli riktigt fint att dra iväg på läger, till gamla fina Bruksvallarna där man själv bott 1 gång i tiden och där man lärde sig åka skidor, de 5 första åren av min egen karriär. Ikväll kör vi ett lättare löppass med klubben innan jag tidigt imorgon bitti drar iväg norrut, hoppas vintern har anlänt när jag kommer hem.

Inga kommentarer: