In the woods





Nu börjar man iaf se ljuset i tunneln igen och idag kunde jag inte hålla mig utan tog en lugn promenad ut i skogen med jycken, inte lika roligt eller lika adrenalinfyllt som att träna men iaf något. Kändes skönt att få andas lite härlig höstluft, förhoppningen är dock att vara träningsduglig under måndagen och så smått starta upp igen. Planen då är att följa den planering jag satt upp sedan tidigare och avverka en mängdvecka som avslutning på denna 4 veckors period, dock så kommer det bli mindre timmar än planerat för att inte chockstarta kroppen helt. Men förhoppningen är att den här lilla sjukdomen inte brutit ner allt för mkt på form och kropp . . .  .

Tyvärr så missar jag dock KIFs KM på 15 kilometer klassiskt som jag hade tänkt vara med på under tisdagen, nog för att jag inte är den som är överförsiktigt och tar vila när jag kommit igång igen men 15 kilometer i tävlingsfart känns lite over the top. Har även hört ryktesvis att New Sweden gänget är här under veckan och tränar, så förhoppningsvis kan man få sig en lektion i hur det ska tränas =)


Inga kommentarer: