Emil Kåberg!

Örebro - Almtuna I den halvfärdiga arenan


Tjena! Ja idag är det Torsdag och igår var det Onsdag och innan det var det Tisdag, och just under Tisdagen var det sist vi hördes och då var det sagt att jag skulle köra ett dubbelpass. Detta gjorde jag ochså och genomförde det på ett galant sätt, Löp+styrka på förmiddagen och ett rätt så hårt och fint stakpass på eftermiddagen i finväder med bra sparring.

Eftersom jag varit sjuk i 2 perioder på kort tid nu så har jag varit ännu försiktigare i komma igång fasen med träningen, så därför tog jag en vilodag igår efter att ha tränat i 3 dagar. Denna passade jag på att tillbringa på jobbet och kvällen spenderade jag på stället som ni ser ovan.

Idag är tanken att springa ett a2 pass nu på morgonen och sedan köra styrka på kvällen, ska ju som sagt bara få ihop 60 timmar på dessa 4 veckor och därför blir det ca 15 timmar träning per vecka, vilket känns lite men som är helt enligt plan.

1 kommentar:

Socker-Conny sa...

Vita handskar på
å va stryk du kommer få