Abstinens!

Ja i år kommer den fan tidigt, men längtan efter snö och kyla är här


Hei folkens! Igår var det fredag och igår körde jag race, ett ca 4 kilometer långt sådant med full insats och endast stakning. Likt förra fredagens race hade jag i början lite småkuperad terräng för att framåt slutet gå upp i lite tuffare backar och bomba på, det kändes acceptabelt och pulsen låg på en relativt hög nivå. Idag är det Lördag och det är dubbelpass och 4 timmars jobb + 5 timmar träning som gäller, nu på morgonen ett styrkepass och i eftermiddag långa tröskelintervaller i den fria stilen. Egentligen har jag väl inte så mkt mer matnyttigt att komma med utan det lullar på, från och med imorgon är jag ledig 4 dagar framåt vilket innebär ännu större fokus på träning vilket känns bra. Men annars har jag som sagt inte så mkt mer att jiddra om utan tänkte mest fokusera på er läsare som tittar in hit då och då . . .

För på senaste tiden tycker jag inläggen blivit lite slentrianmässiga och lite fantasilösa, SÅ
Därför tänkte jag höra med er nu. Vad tycker ni egentligen om denna site? Vad är bra och vad är dåligt? Vad vill ni läsa mer om/ mindre om? Bilder? Filmer? Etc?

Egentligen är det ju skitsamma eftersom jag skriver det jag skriver ändå, men det kan vara intressant att höra vad ni anser. Skriv era åsikter i kommentatorsfältet, skriv vad f-n ni vill helt enkelt, har absolut inget emot negativ kritik, eller positiv kritik om det överraskande nog skulle vara det. För jag menar det gör ju ingenting om denna sida blir bättre, ska man ändå leka media-h--a som jag gör så kan man likagärna göra det ordentligt =)

Inga kommentarer: