Finito


Det blev träning igår, 45 minuter effektiv allmänstyrka, inte så mkt att rapportera om egentligen och det är ungefär på samma sätt de 1-2 kommande veckorna kommer att bli träningsmässigt, inte så mkt att rapportera om.

Vaknade upp idag med en lite hängig kropp och med förkylning som komplement, det har varit en lång säsong, kroppen är trött och kroppen behöver få vila. Så från och med nu är det träningsfritt, iaf vad gäller planerad träning för en till två veckor framåt, det ska bli skönt men samtidigt är det svårt att inte träna hur konstigt det än låter. Det är som jag sagt tidigare, det är en drog den där träningen . . ..

Motivationen och inspirationen inför det som komma skall i tränings och tävlingsväg är redan nu på topp, jag vet vad jag behöver träna på, hur jag ska förbättra det, och på vilket vis jag ska träna för att lyckas förbättra mig. Jag kommer verkligen få känna att jag lever denna sommar, det kommer krävas mkt av mig, både fysiskt och pannbensmässigt, det är då jag trivs som bäst.

Men nu , just nu, så ska jag bara slappa, bara vara, och umgås . Det blir bra det här, kroppen behöver vilan och även jag, nu gäller det bara att slappna av och lägga träningsdjävulen i sig åt sidan ett tag för att komma maximalt återhämtad och sugen på att ge allt när det smäller om några veckor.

Tack för den här säsongen ni läsare, en tung sådan men så måste det vara ibland. Every setback is a reason for comeback, nu vänder jag blad, säsongen 2011/2012 kommer bli något alldeles extra, vad det nu än må vara.


Vi hörs, over and out, arrivederchi

/JH

Inga kommentarer: