50 000 !!!


Så många är ni som snart har tittat in på den här sidan i ur och skur sen jag började förpesta internet med min närvaro i Juli förra året, lite sjukt egentligen. Jag menar vad har jag att bjuda på egentligen???

En liten ambitiös och målinriktad kille från Örebro som är en av de få som vågar säga det han tycker rätt och slätt och som har bestämt sig för att försöka nå framgångar inom ädla sporten längdskidåkning, men trots att dessa framgångar uteblivit denna säsong så fortsätter ni läsare trots allt att ströma in på sidan. Visserligen så är jag ju rätt snygg och attraktiv så jag förstår er kvinnliga läsares närvaro, men vad fan gör ni andra här???

Skämt och sido, det är Stort! och det värmer att ni läsare har blivit såpass många. Någon dag hoppas jag att ni ska få utdelning för all läsning och jag för all min träning, men tills dess ska vi ha det roligt på vägen . . . .

Solen skiner idag och jag tänkte fortsätta på den sköna t-shirt trenden som jag startade igår då det är sol och 15 + idag. Blir ett längre crosspass löpning och skidor, tanken är att jag ska springa tur och retur till Ånnaboda och passa på att glida runt lite på den lilla snö som nu finns kvar, det blir nog riktigt fint.

Men först väntar en längre promenad i skog och mark med jycken, måste ju värma upp de slitna benen från gårdagen lite.

Inga kommentarer: