Humor!

Träningen gick bra idag och jag kände mig pigg, men något annat bör man väl inte ha gjort efter att ha tittat skidor hela dagen och vilat upp sig å fått massa motivation.

Dunkade iaf igenom ett styrkepass på 30 minuter som var inriktat på uthållighet, 10 min mage+10 min armar + 10 min ben och rygg. Satt riktigt fint och den valrossliknande kroppen fick sig en fin uppåtshape. Imorgon är det dubbla pass som gäller, 1 i fristil och 1 i den klassiska + att jag ska hålla i en skidlektion. Hoppas på fint väder och pigg kropp! Annars så kommer jag dra ner lite på träningen den här veckan och lägga in mer fart helt enligt plan ( 2+1) . . . .

Kan inte låta bli att visa en fin video som skido-stjärnan Carl Magnusson länkade på ansiktsboken.se, en skön video som visar vad svenska skidåkare överlag behöver träna på och som jag förstått det så råkade ingen illa ut på den här videon, så det är ren och skär humor helt enkelt.

Inga kommentarer: