Power!


Tjosan tjosan! Nyss kollat klart på Sverige -Ungern i HandbollsVM för damer, inte något man gör varje kväll men detta var en riktigt bra match faktisk, dagen har som sagt varit lugn men 1 planerat träningspass har jag mäktat med. 1,5 timme fin klassisk skidåkning i Stångtjärns djupa skogar och ute på sjön, slängde på mig ett par gamla skräpskidor och kunde således köra lite obanat här och där. Bra balansträning om inte annat, var dock lite småkyligt under passet då tempen låg på -16 strecket men har man rejält med fläsk på kroppen och klär sig bra så är det ju ingen fara.

För tillfället så känns kroppen riktigt bra, förra veckans 5 fartpass + racet i söndags verkar ha gjort kroppen gott och just nu spritter det energi ur musklerna, nice! Har även bestämt mig för att ta ett tidigt jullov och fara söderut under Fredag efter ett seminarium som jag ska på, känner att jag behöver hem och landa efter mkt resande och även få plugga på i lugn och ro inför en tenta som jag har efter nyår, dessutom är det bättre träningsförhållanden hemma så valet blev ganska enkelt.

Nu väntar en lugn kväll med en team sunpocket stjärna och en sk ringen åkare som kommer över på lite fika å soffhäng. Over and out.

/ JH

Inga kommentarer: