Fettot är i rullning!


Äntligen har vi fått lite fart i kroppen igen, fläsket gungar, fartvinden blåser, skidorna glider, en härlig känsla har nu äntligen fått infinna sig efter att ha bombat av ett intervallpass, den känslan har jag saknat. Dessutom gick passet nästan enligt plan, nästan säger jag eftersom jag istället för 3 st 10 minutare körde 2x12,30 + 2x6+ 15 minuter a2 med impuls var 3e minut, det blev så helt enkelt eftersom det var jävligt jobbigt men samtidigt jääääävligt roligt så jag kunde inte låta bli att dunka på lite till.

Känslan var god och flowet fanns där, jag kände mig rapp och alert. Har ju som sagt fått ett rejält break nu under några veckor och det kanske var nyttigt , vem vet? Så med ny energi blickar vi framåt och kör på, dubbelpass idag med styrka och distans och race på onsdag i tour de kif, mumma!

Inga kommentarer: