Mål/tankar om helgen


Sitter just nu i bilen upp till Åsarna där den skandinaviska cupen kommer gå av stapeln i helgen, ser ut att på förhand bli riktigt fina tävlingar med fullpackade klasser och tuffa och fina banor. Detta är ju en av säsongens största tävlingar och att då göra tävlingspremiär den här helgen känns lite smått bissart, men det är bara att gilla läget och bomba på.

Mina egna förväntningar på helgen är helt enkelt att få till 2 bra lopp som jag själv kan vara nöjd med, efter en riktigt dålig fjolårssäsong och med noll tävlingar i bagaget så har jag inga som helst resultatförväntningar, 2 bra lopp som jag själv kan vara nöjd med oavsett resultatlistan, thats it.

Jag brukar aldrig vara bra tidigt på säsongen och behöver oftast ett par race för att komma igång, så det viktigaste med den här helgen är att få tävla, att få se hur långt upp eller ner man har upp eller ner till konkurrenterna inför kommande säsonger. Kul ska det bli och som alltid är det fullt ös som gäller, nu släpper vi spärrarna och har kul!

2 kommentarer:

Adam Steen sa...

Lycka till kingen!

Jonas J, IK Stern sa...

Lycka till! Kör som ett djur!