På gränsen . . .

Vet ni vem som tagit OS-guld i sprint och liknar Pelle Alsing i Nile city 105,6???


Jajo jag vet, det kanske är på gränsen det här med "lika som bär", men vafan, lite humor skadar ju aldrig i den annars så extremt seriösa och lagomsvenska hemsidekulturen bland längdåkarna som bland annat även jag visar upp. Omoget eller ej men lite kul är det, och som sagt med glimten i ögat så ni som fått äran att vara med kan lägga bort den brevbomb som ni just tänkte skicka till mig. Förövrigt liknar jag både iprénmannen, barbapappa och kalle moraeus sägs det, inte illa för att vara en person ;)

Som sagt, varit lite tråkiga dagar nu på slutet när man varit sjuk, men nu är jag frisk och i träning igen vilket känns kanoners, igår sprang jag ett 45 minuter långt pass och körde sedan lite allmänstyrka på det. Kände mig väl inte lika stark som en dopad Muhlegg i Salt lake city men så farligt illa kändes det inte . .  .

Just nu är jag påväg ner till Borås för ett 2 dagars läger, ska bli fint de. Nu sprutas det även snö i bruks så nu är det ju bara det där arbetet med formen som skall fixas. Hörs!



Inga kommentarer: