Racedags!

Hej på er!

Har efter helgen tagit 2 lugnare dagar med träningen, kändes att det behövdes och nu när det närmar sig säsongen så gäller det att lyssna på kroppen, de pass som jag dock kör ska vara och är det riktigt hög kvalité på rakt igenom, det är så lite kvar och det gäller att inte slarva.

Under måndagen körde jag som sagt ett mkt lätt jogg/stretch och styrkepass och igår hade jag faktiskt helvila, vilket passade rätt bra då det var Vasaloppsträff på jobbet och jag jobbade från 09:30 - 21:00. Kul att se alla skidintresserade och det är bara att hoppas att Kung Bore levererar!

Som sagt, säsongen närmar sig och nu gäller det att locka fram formen, om det nu finns någon att hitta i kroppen, så imorrn är det racedags igen och jag kommer bränna av en 10 kilometers i full fart. Ska bli härligt att känna lungorna sprängas och andningen vara på max igen. Men ikväll kommer jag sparra med kiffarna uppe i bergen när det vankas intervallpass =)

Inga kommentarer: