Wrap it up



Vilodag idag, skön.....T för slitna ben sen gårdagen och en lite småtrött skidåkarkropp för övrigt, men hur gick då träningsveckan? Jo bra tycker jag eller stabilt snarare, jag genomförde de pass jag planerat på ett bra sätt och hade bra kvalité på de 3 intervallpassen vilket var målet för denna vecka, så med det i tanken så är det skönt att idag kunna koppla bort träningen och bara njuta av den underbara sommar som nu infunnit sig ordentligt här i gnällbältet. Under dagen idag dyker en gammal skidgympolare upp här på millroad och stannar veckan ut, förutom att gå på fotboll och göra massa andra schteekiga saker så kommer det givetvis tränas på hårt, har ju en likadan vecka som väntar, en kvalitétsvecka alltså så det ska bli skönt med lite sparring.

Annars rullar planeringen på bra , känns som att det är helt rätt upplägg och förhoppningsvis kommer jag utvecklas av det. En 4 veckors period nu under sommaren kommer alltså bestå av 2 mängdveckor och 2 kvalitetsveckor, en fin mix som ändå är uppdelad på ett bra sätt och som ger mig möjlighet att finslipa på en sak i taget . . . .

Men idag är det som sagt vilodag och då släpper vi träningen från och med nu, för nu kallar jycken och jag ska upp i bergen och ta en långpromenad.

Ha en skön dag!

Inga kommentarer: