Kom tillbaks, denna världen är så underbar!

Det är så skönt, så skönt att fullkomligt tömma kroppen på energi, att träna,sova,äta och vara tillbaka i rutinerna, har ju redan konstaterat att det är en drog det här, en stark jävel som jag behöver för att funka. Och efter en kortare sjukdomsperiod blandat med lite andra uppdrag och lättare träning så drog jag idag igång träningen på riktigt igen, och det var så nice!

I Förmiddags drog jag på mig de klassiska laggen och avverkade 2 timmar fin distans, turen blev denna Ånnaboda- Tomasboda - Karthällemossen - Gårdsjökorset- Halvvägs till Tomasboda- Ånnaboda- Konstsnön x2 - Hällsjön- Ånnaboda. Passet gick rätt dåligt måste jag erkänna och febern har nog tagit hårdare än vad jag trodde, i ca 45 minuter gick det helt okey men sedan var det godnatt. Diagonalåkningen funkade dock bra hela passet och det känns som att den lilla extra träningen på just det området har gett effekt, men annars kände jag mig otroligt dålig och vek men sken som en sol ändå.

Dagens 2a pass blev ett hårt styrkepass, 30 minuter allmänstyrka + 15 minuter hållning, bombade på rejält och vart sådär härligt vek och darrig i armarna efteråt, och nu sitter man här lika glad och salig som en flock nunnor vid jesu grav.

Imorrn är det ett skejtpass på morgonen som gäller och sedan lite jobb, det rullar på, ha en fin kväll gott folk!
/ JH

Inga kommentarer: