Full fart!

Förkyld? näe, grymt skönt. Tränat? Japp, 2 pass,

ÖSK vann igår och dessutom fick man gå in gratis och någon förkylning blev det inte . . .

Gårdagskvällen och natten var på min sida helt enkelt, peppar peppar ta i trä. Har nu på förmiddagen avverkat 2 heta pass, LAII i 45 minuter där benen kändes pigga och det ömmande knät kunde jag fetglömma, blev en fin tur runt närkes svar på amerikanska ghetton. Näe så illa är det ju som tur inte utan Garphyttan är en rätt fin liten by vid foten av de blå bergen och det verkar vara en hel den nybyggen på G.

Efter den lilla fina seeightsingturen så stack jag hem och avverkade ett slitsamt styrkepass, 20x40/20 hållningsstyrka + 20x40/20 allmänstyrka. Kändes stabilt och bra. Ikväll blir det ett intervallpass med klubben, löpning intervall med stavar står på programmet, passar bra in i schemat.

Den här veckan har jag gått in i mitt säsongsupplägg vilket innebär mer fart och mindre a1, mer a2 pass och mindre a1 pass helt enkelt. Det största fokuset ligger på fartpassen som ska genomföras på ett bra sätt och där tempot på a1 passen kommer vara lågt, dels för att fokusera mkt på teknik men dels för att samla på mig överskott till de viktiga passen.

Det var väl allt som ploppade ur min käft just nu, see you sooon.

Inga kommentarer: