Ding ding din här glider kingen in

Enorm inställning, beundransvärt.


Har nu gått ett par dagar sedan jag lämnade ett avtryck här, de dagarna har jag använt till träning och jobb, jobbet som bestått mkt i att planera årets fetaste tävling sth skicross competition. Träningsmässigt så har jag kört en hel del löpning för att i år komma tidigt i gång med denna, löpningen som jag tycker är optimalt när det gäller att pressa pumpen och motorn. Igår körde jag ett första löpintervallpass och rejäl styrka, idag ska jag köra ett långt intervallpass på de klassiska laggen.

Nästa tävling framöver kommer vara dm helgen nästa helg med dubbla tävlingar, annars kommer jag använda våren mkt till att köra pass som pressar motorn rejält, kommer köra mkt intervallpass på skidor men även använda slalombackarna i närheten för att få bra kupering.


Inga kommentarer: