I media

Tidningen Örebroarn gjorde en intervju med mig häromveckan och resultatet kom ut idag, journalisten hade väl misstolkat litegrann men jag fick lära mig i tidningen idag att jag flyttade till Bruksvallarna när jag var 5 ( egentligen 8) och att jag varje vecka under vintern tränar 30 timmar ( några få gånger om året.), men men alltid lär man sig något nytt ;)

Annars börjar fokuset mer och mer glida över till den 4e mars och Vasaloppet som jag ska åka, ikväll blir det race 10 km skejt i tour de kif.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket skämt!! Hur många vasalopp från den sista söndagen i mars har du på din meritlista egentligen???

Anna sa...

Vilka idioter som kommenterar här inne! Vad spelar antalet vasalopp för roll? Man kan inte ge råd ändå eller? Hur många vasalopp har Anonym själv åkt?

Joel Hultin sa...

Den sista söndagen i mars har jag inte åkt så många lopp, men den första söndagen i mars då vasaloppet går har jag åkt =) Ja om du läser artikeln ordentligt så kan du räkna ut det själv. Lycka till! =)