Handduken är kastad!

Life's a piece of shit, When you look at it, Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show, Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you. And always look on the bright side of life...



Halsontet övergick i förkylning och där var mitt sm slut. Visst jag skulle kunna ha suttit här och gråtit ut i rena rama romanen, skrivit spaltmeter efter spaltmeter om hur dåligt allt går just nu, hur mkt tid jag lägger ner och hur lite jag presterar, hur långt ner på botten i min egna ranking jag är just nu. Hur dåligt säsongen har gått som knappt har börjat, hur lite jag tävlat och hur frustrerad jag är.

Men vafan, gör det saken till det bättre? knappast, så det skiter vi i, it´s not my cup of tea.

Jag åker skidor, har jävligt roligt, älskar det jag gör och upp och ner går det här i världen, fråga bara juholt! Nu skiter vi i det här, glömmer det, nollställer och börjar på nytt, vad gäller tävling/träning/förväntningar osv. Kristen Skjeldal åkte NM som 45 åring idag, jag är 22, jag har ett par år och mästerskap framför mig tills dess!

Ha de!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tränar man lika mycket eller mer som Johan Olsson och får stryk med 13 min på 15 km så bör man kanske fundera på vad man sysslar med. Mitt tips: träna hälften så mycket och bli dubbelt så bra!

Anonym sa...

Krya på dig! Antoni