3 skidpass och 4 skidlektioner senare . . . .

Tjena! Det har varit fullt upp i helgen, skidor, jobb och slalom i en jävla kombo helt enkelt, knökat i arslet som kanske gardell och fjollorna skulle uttryckt det. Senast vi hördes vilket var i fredags så har det hänt en hel del på träningsfronten, under fredagen körde jag 2 stycken distanspass a la 1,45, i lördags så skidade jag först ett testrace i den fria stilen och sedan 1 distanspass på det och igår söndag blev det ett kortare a2 pass i den klassiska skolan. Överlag så har det känts bra efter Åsarna, fick 2 bra genomkörare där och efter det så har det känts rätt lätt och jag har försökt träna på under veckan med en hel del fart blandat med vila för att maximera formen.

Om jag lyckats eller ej får vi se på Onsdag då SM i Östersunds första distans 15+15 skiathlon går av stapeln, under sm så kommer jag köra alla distanser vilket innebär 15+15 skiathlon, teamsprint, distans, sprint. Imorrn börjar färden norrut . . . .

Annars så har det blivit mkt tid i och vid skidspåret i helgen då jag förutom träning avverkat 4 skidlektioner för både lite äldre och lite yngre, mkt uppskattat och lyckat och även fast jag kanske inte har världsmästarfart på laggen så har jag gott om kunskap. 10 timmar vid skidspåret på lördagen och 5 timmar igår blev det, de är tur att man tycker att det är så förbannat kul!

Nu ska jag snöra på mig löparskorna och springa upp till jobbet . . . .

Ciao!

Inga kommentarer: