Kung Bore strikes again!

15 cm puder, hade det varit höst så hade man varit som en flock nunnor vid jesu avträde, men just idag så är glädjen lite mellanmjölksaktig, visst är det kul med snö, men eftersom det smälter direkt så blir det bara slaskigt och onödigt.

Förövrigt så blev det träning igår kväll, långpass på skaren i månskenet i några timmar, så även igår passerade man skamgränsen på 5 timmar träning. Kändes väldigt lätt i kroppen på kvällen och jag tog det väldigt piano för att samla på mig överskott.

Idag har jag vilat, skulle egentligen ha jobbat 2 timmar nu på kvällen men eftersom bussen bestämde sig för att glida rakt ner i diket så blev det inte så. Just nu sitter jag och kollar på prognoserna inför helgen då jag ska tävla i Torsby, ser ut att bli snabbföre och hårt vilket gillas skarpt.

/ JH

Inga kommentarer: