Full hand

Känslan när man gör något som får en att må sjukt dåligt och när man dessutom bryter mot lagen . . . men sen efteråt gör att man mår så jävla bra. Jag snackar testrace på rullskidor på sommarens varmaste dag, Filipshyttan - Garphyttan, 192 i snittpuls, 46 km/h på 30 sträcka och stå på alla fyra och spy i ett dike efter målgång. Innan dess hade jag även cyklat ett kortare pass på morgonen för att få igång kroppen lite innan racet.

På eftermiddagen stakade jag mig sedan igenom ett fint 2 timmarspass med klubbkompisarna Gustav Sundström och Marcus Lennartsson, vi avslutade passet i klockhammar där ett riktigt fint bad väntade.

2 kommentarer:

196 sa...

Hej. Kör du samma tetrace varje gång eller har du fler olika?

Joel Hultin sa...

Har en 3 olika varianter jag brukar köra, detta går från korsningen mitt i Filipshyttan till toppen av kronjägarbacken (sanatoriebacken) Mäter ca 5,6 km och har en fin och kuperad avslutning.