Variation

Heppåer!


Första träningsveckan är igång och det är alltid en utmaning, man vill förbättra allting, träna så mkt man kan, och vara i toppform redan första veckan. Men det går inte, eller jo allting går bara man vill men det är inte direkt smart. Så därför gäller det att ta lite piano första veckan. För min egen del innebär det att jag tränar kortare pass och så varierat som möjligt för att få igång musklerna.

Hitills har veckan gått efter plan utan några som helst konstigheter och jag har även fått in en del fart, kanske inte så hårda pass i sig men lite pulshöjare iaf.

Måndag: Rullskidor klassiskt a2/a3 20 minuter + upp/nedvarvning/ Löpning 45 minuter + AS 30x30/30
Tisdag:  Löpning A3 25 minuter + upp/nedvarvning/ Löpning 45 minuter A1
Onsdag: MTB A2 1,10
Torsdag: La1 1,10/ MTB 0,45 + AS 30x30/30+ Löpning a2 1,00 + Fotbollsträning högintensiv (a2+) 45 minuter.
Fredag : Lätt jogg 40 minuter

Imorgon kommer det bli en en heldag med skidklubben vilket innebär träning och avslutning samt planerande inför vintern. På söndag blir det sedan en dag i träningens tecken med b.la fotbollsträning innan jag far mot fjollträsk där jag ska fira Valborg i Uppsala, trevligt trevligt.

Inga kommentarer: