Svårtävlat!



Gårdagen var fin och kall med perfekta förhållanden för kallekidzen, Örebro Län gjorde riktigt bra ifrån sig och kom iväg från stadion med fina resultat. Fina resultat presterade även klubben ( GIF) uppe i Östersund på USM där man tog storslam på den första distansen, 1 guld och 1 silver och troligtvis blir det även 1 guld på stafetten om jag får tippa och det visar återigen att klubben är en av de allra bästa ungdomsklubbarna i Sverige, skönt med stabil återväxt men nu måste även vi seniorer prestera =).

Under gårdagen så hann jag med ett distanspass på lite över timmen, det var kanon att kunna lufta kroppen igen men efter att ha legat knockad 1 par dagar så är inte kroppen särskilt pigg utan det är en liten stege att klättra på för att nå upp i " Normal" nivå. Jag räknar med att dra igång träningen rejält på Måndag och sen snurrar det på, ska verkligen försöka få en fin avslutning på den här säsongen och få med mig lite stabila resultat in i träningsperioden . . . .

Idag är det lite svårtävlat för pjuklarverna här då det just nu är -26 ute, så om det blir tävling eller ej återstår att se, första distansen för dagen som skulle varit sprint har blivit struken och det ser inte ut att bli varmare tyvärr. Jag hoppas dock att det är varmare imorrn då det är dags för ledarstafett, sköjigt!

Inga kommentarer: